Parcelsea
Infosüsteemi arendus, jooksev hooldus
Kliendi kirjeldus
ParcelSea nutipostkast on Eestis välja töötatud ja uudse ning pilkupüüdva disainiga isiklik pakiautomaat, mis koosneb kolmest erineva suurusega lahtrist ning mahutab üheaegselt erineva suurusega pakke, kirju ja kuni viis toidukotti. Tegemist on avatud lahendusega, mis töötab juba täna kõikide kullerettevõtetega. Pakke saavad omanikule jätta ka sõbrad ja naabrid, sest nutipostkasti kasutamiseks ei ole vaja eraldi rakendust.
Vajadus ja lähteülesanne
Koostöö lähteülesandeks oli luua Parcelsea klientidele mugav tellimiskeskkond, kus oleks võimalik tellida endale nutipostkasti. Samuti vajas lahendamist läbi iseteeninduskeskkonna olemasolevatele nutipostkastidele lisateenuste juurde tellimine.
Lahenduse kirjeldus
Projekti esmase etapina viisime läbi põhjaliku ärianalüüsi, et kaardistada detailidena kogu loodav lahendus. Vastavalt sellele lõime MVP lahenduse, mis sisaldab tellimiskeskkonda, kliendi iseteeninduskeskkonda ja lisateenuste tellimise moodulit. Samuti arendasime custom makseloogika lahenduse, mille liidestasime maksevahendite ja majandustarkvaraga. Pilootprojekti jätkuna tagab Web Expert loodud lahenduse kvaliteetse toimimise ka läbi jooksva arenduse ja hoolduse.